Sundhedseftersyn af dit kæledyr

Trivsel og velvære

Alle katte og hunde bør få et sundhedseftersyn årligt. Dette gøres for at tjekke kæledyrets almene trivsel og sundhed, som er vigtigt, i forhold til at få de bedste vilkår for dit kæledyrs liv.

Vi ønsker blot, at du som ejer får de bedste forudsætninger for, at dit kæledyr kan leve så længe som muligt.

Behandling af kæledyret i tide

Både ved katte og hunde er det vigtigt at behandle tandproblemer i tide, så kæledyret undergår for meget smerte. Desuden kan et sundhedseftersyn være med til at opdage andre alvorlige problemer i tide - f.eks. hjerteproblemer, knuder mv.

Som ejer, er det dit ansvar at sørge for, at dit kæledyrs helbred er godt. Dit kæledyr kan få samme sygdomme og lidelser som os selv, og derfor er det vigtigt at tjekke deres helbred løbende. Kæledyr giver ofte ikke udtryk for symptomer, før det måske er kritisk og alvorligt for dyret.

Bestil tid til sundhedseftersyn

Ved et sundhedseftersyn har vi mulighed for at opklare mindre problemer tidligt i forløbet. Bestil derfor tid til et eftersyn til dit kæledyr allerede i dag.

Hvalpe og unghunde

Vi tilbyder alle hundehvalpe et gratis hvalpebesøg ved os. Læs mere omkring det her

Har du adfærdsmæssige problemer med din unghund på 7-9 måneder, eller har behov for at få nogle gode råd? Læs mere omkring vores unghundekonsultationer her.

Sundhedsundersøgelse af kanin, marsvin og andre gnaver

Her på dyrehospitalet udfører vi også sundhedsundersøgelse på kaniner og gnavere, læs mere her.